Jenny

Lovar du att vara ärlig? Hmm.... Ja....
Du heter: Jenny, Malin, Cecilia Svanfeldt
Smeknamn: Hm Inte många... Jensi ibland...
Låt som när du är ledsen sörjer till? Afi - Morningstar, MCR - Cancer mfl.
Beroende av: Godis
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hmm.. Det kan jag ej säga... Det handlade om mitt jobb så det är sekretess... 
 
Var bor du? I en lägenhet i kallinge
Trivs du där? Jadå jag trivs bra!
Äger du några converse? Japps ett par svart-vita
Sprit, cider, vin eller öl? Vin
Brukar du bli för full? Nej... Det händer väldigt sällan
Vad har du för mobiloperatör? Telenor
Är du allergisk mot något? Ja... vissa pälsdjur, pollen & gråbo
Hur svarar du i mobilen? -Ja det är Jenny
Vem ringde du senast? Peter
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Hm det kommer jag inte ihåg...
Sov du ensam inatt? Nej de gjorde jag inte
Brukar du komma i tid? Nja... det är lite si så där med det....
När mår du bra? När jag är hemma med min familj eller umgås med mina vänner.
När blev du fotad senast? Igår hemma hos svärmor
Hur känner du dig nu? Trött och lite stressad
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Kan va lite äckliga
Vad saknar du? Mina systrar och syskonbarn
Hade du en bra kväll igår? Ja jag hade en mkt trevlig kväll hos svärmor
Favoritdryck på morgonen? ÄppelJuice
Rakar du benen? Ja... på somrarna iaf! :P
När brukar du oftast gå och lägga dig? 24-tiden
Är du blyg? Ja... I vissa lägen iaf.
Sysslar du med någon idrott? Har rätt nyligen börjat gymma.

Vill du hellre ha mail än brev? Oja!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, Förälskelse vid första ögonblick, men kärlek är något som växer fram.

Har du spytt offentligt? Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hmm... Ha sex kanske?!
Är du nöjd med ditt liv? Hm, rätt nöjd är jag... Inte helt.
Är du bortskämd? Lite.
Vad gör du i morgon? Shoppar present till Peters brorsdotter Ebba
Vad är det värsta du vet? Djurplågeri, svält
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Svårt att säga... Man vet ju inte direkt hur kändisarna är egentligen... Men jag har alltid gillat Gwen Stafani... hon kör sitt eget race!

Vad längtar du till? Lönen!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag. Få men nära vänner.

Hur gammal är du? 23
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Peter
Gillar du golf? Nej!
Vilken tid gick du upp idag? 10-tiden
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Idag när jag läste om Peters systerson (och min brukare) i tidningen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa hus
Bär du glasögon eller linser? Linser & solglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Runt 11.00
Har du piercing? Ja, Näsa & öron
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Hyfsad! Bara det inte är allt för komplicerat!
Är du flygrädd? Nej inte direkt... Lite läskigt tycker ag dock att det är vid start & landning.
Vilken är din favoritglass? Lakritspuck & Twister

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja!
Har du tandläkarskräck? Nej
.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvälls
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja
Biter du på naglarna? Nej
Röker du? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? 2-3 ggr i veckan

Senaste låt du hörde? Det var nog "I´m moring on" med Sarah Dawn finer på radion.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0