Strålande Måndag!

Åhh sådant härligt väder det är idag! Solen skiner och vinden har varit hyfsat ljummen :) Redan mångad är det ju också! Helgerna går alltid så fort tycker jag! Men den gör egentligen inte så mycket för min del... Både jag och min sambo jobbar både vardagar och helger, så det kan vara lika mysigt att vara lediga tillsammans en måndag som en lördag. =)
Idag har jag, Peter, Selma, Elina, Johan & Biffen varit hos Peter och Elinas mormor Karin. Har haft det jättemysigt! Ätit goda frallor, fikat, ätit glass och varit ute på en lång promenad i skogen. Selma hittade en liten bäck som hon var tvungen att gå ner i :P Min lilla Skrutta!


Min lilla Selma, nere i bäcken och dricker :)


Biffen ligger i varma solen och har det gott!


Peter, Karin, Johan & Biffen


Denna veckan jobbar jag 3 nätter,,,, Tycker att det är rätt jobbigt. Man blis så himla trött, och inte hinner man göra något annat än att jobba heller. Men tiden brukar gå fort iaf. På lördag fyller Peter 26 år. Då blir det kalas! Även på söndag blir det kalas, eftersom Peter har så stor släkt måste vi dela upp det... Blir alldeles för trångt här inne annars. man vill ju kunna sitta ner å prata medans man fikar iaf... Hehe...
Helgen som var, var väldigt lyckad med förresten!
I Lördags kom min fina kompis Hanna hit! Vi gjorde allt möjligt..... Åt frukost, färgade Hannas hår, var ute på promenad i skogen, åt mjukglass, lagade mat mm.... Hade det riktigt härligt med andra ord! Hanna är min allra bästa vän! Med henne kan jag prata om allt (och inget) Känns som att vi är väldigt lika, trots att vi ändå är rätt olika... hehe... svårt att förklara! Men tror helt enkelt att vi är lite tvillingsjälar :)


Finaste Hanna & Jag

    

      


    

Där var en del kort =) Nu ska jag ta och fixa lite middag till Peter & Mig.
Höres snart igen!
kramar



Kommentarer
Hanna

Vad gullig du e gumman! =) Du e min bästa vän oxå! Så glad att jag har dej som vän! Låter som du haft en jättemysig dag :)Fina kort =) Pussssssa

2009-04-20 @ 19:02:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0