Tröttis

God kväll på er...
Fyy så trött jag är nu! Helt slut.. Hehe...Jobbade natten till idag och när jag kom hem vid 8 imorse kände jag mig inte alls trött... Låg i nästan 2 timmar innan jag äntligen somnade... Sen vaknade jag igen kl 13... suck. Och nu sitter jag på jobbet igen. Blev bara ca 3 timmars sömn och det är alldeles för ltie för mig... Hoppas att det blir lugnt inatt och att lilleman sover gott.... Han ska ha medicin var tredje timme så det är ju ingen risk att man hinner sova nåt...
Aja... När jag vaknat åt jag lite "frukost" och gjorde mig iordning och så... plockade lite hemma och så... Sen kom peter hem och vi åt lite middag... Stekt lax m pressad potatis och smögensås blev det idag. Sen bar det av ut till Mairo... Var tvungna att köpa en present till Peters bror Johans fru Johanna (hänger ni me;)) Va inte lätt att hitta nåt... Tycker att det är svårt att köpa presenter... Men det blev till slut en liten ängel i betong som hade händerna kupade... Man ska ha den ute, så samlar den vatten i händerna.. Så kan fåglarna dricka lite å så.. Hehe... Tror att hon blev glad... men svårt att avgöra... hehe.


Här är lilla jag i mina nya jeansleggins & min nya leopardtopp. Selma ville också vara med på bild ;)




Kom på att jag glömde ta kort på födelsedags"barnet" idag... Men här kommer 2 kort från Johannas möhippa i maj 2008.
Visst va hon tjusig?? Elina och jag va och shoppade lämpliga kläder till hennes möhippa! :P





Och några bilder från kalaset idag:

 
 
 

Det var nog allt för den här gången! Kanske skriver mer lite senare inatt om jag känner mig uttråkad ;)
Ha det bäst!
Puss & Kram
Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Haha... roliga bilder på Johanna!

Hoppas du sover gott i natt! Du har väl lite sömn att ta igen! =)

Och förresten! Dina kläder e supersnygga!



Puss pussss

2009-04-02 @ 22:10:35
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0