Sommarklänning

Hejsan!
Igår hade jag en riktig toppendag! Hehe! Kände mig så "uppåt" och glad hela dagen! Det började väl med att jag och Peter körde in till Ronneby å köpte present till hans brorsdotter Ebba.... Sen skulle vi även köpa en present till Ebbas pappa Johan som fyller år dagen efter Ebba... Dvs på lördag (imorgon) Till Ebba köpte vi en turkos härlig sommarklänning, vita leggings med en volang på och några hårklämmor :) Till Johan köpte vi presentkort på bion här i Ronneby. Tittade även in på LK en sväng... De brukar ju bara ha dyra kläder så det är inte sådär jätteofta jag är där... Men hittade iaf en jättehärlig, somrig jeansklänning... Så min älskade Peter köpte den till mig... Blev så glad =) Gulligt av honom! Han tycker ju att jag har alldeles för mkt kläder... Så idag har jag varit duktig å rensat ut lite... Blev en del som ska slängas faktiskt!
SEN gick vi in till Ronnebys jättesnälla Guldsmed... Peter har nämligen fått sin pappas förlovningsring som han hade när han var förlovad med Peters mamma.. (De är separerade) Så Peter ska smälta ner ringen och göra en ny som han ska ha när vi förlovar oss! <3 Får se när det bli bara... Inget bestämt... Och jag ska nog också smälta ner lite guld som jag har liggandes här hemma :P Så får vi ju bestämma helt själva hur vi vill att ringarna ska se ut och så! Roligt!!
Annars hände det inte så mycket igår... Jag & Maria var på gymmet och tränade... Vår sjukgymnast Christian (som även är instruktör) var med oss och visade massa bra övningar... Jag har en sjuuk träningsvärk idag! hehe! Uscha! Hoppas att de slutar göra ont snart... Det är speciellt i låren jag känner... Gjorde en del utfall knäböj å allt va de heter... :P

Här är 2 kort på klänningen... Lite svårt att se hur den ser ut... Får lägga in en bild sen när jag har den på mig. :) 

 
Ha en bra helg!
Kramar


Kommentarer
Hanna

tack för idag gumman! Har haft jättekul =)

Så kul om ni äntligen ska förlova er :) Verkligen på tiden! Och klänningen e kanonfin =)

Hoppas träningsvärken e bättre tills imorgon iaf!

Puss

2009-04-18 @ 20:38:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0