Tvkväll

Hejsan!
Nu sitter jag i soffan och tittar på Äntligen Hemma. Idag har det varit full rulle hela dagen känns det som. Har knappt suttit ner på hela dagen. Jag och älskling cyklade till gymmet idag... Och när vi gymmat klart cyklade vi bort till Elina & Johan och snackade me de en stund... Sen cyklade vi hemåt..Lagade mat, Åt, Fikade, och sen gick vi till Peters mamma... Och sen gick vi hemåt... Och nu sitter jag här.. hihi. Väntar på att Desperate Housewives ska börja... Älskar verkligen den serien! :) Både rolig och spännande... Men ibland kan det ju förstås bli lite för mycket intriger!
Imorgon ska jag in till stan en sväng... Ska träffa min kompis Hanna och två av hennes vänner. :) Ska bli trevligt! Ska kika lite efter ett par nya skor och en handväska tänkte jag... Trodde att jag skulle få slippa köpa nya skor i år, men tji fick jag... Mina favorit ballerinas sula är helt lös så det måste jag införskaffa. Älskar verkligen ballerinas! Både snyggt och bekvämt. Men egentligen skulle jag behöva skor med klack på... men de är ju oftast så obekväma... =(
Annars har det inte hänt sådär jättemycket sen sist... Min älskade fyllde visserligen år i lördags... Då vart de kalas... Både i lördags å i söndags... Vi bor ju rätt litet så vi delade upp det på två dagar. Kändes enklast så. :) Tänk att min älskling är 26 år... Snart gubbe ju :P Han har närmre 30 än 20 nu... Hua! Vad tiden går fort alltså!! Peter fick massa fina och bra presenter.. Både presentkort och en del kläder.

Här kommer lite bilder från helgen :) Enjoy ;)


Älskling fick en liten lott av mig idag (ingen vinst tyvärr) För idag har vi gjort något väldigt speciellt!


"Firandet" fortsatte med lite gott vin och god mat =)


Älskling fick frukost på sängen på sin födelsedag såklart!

         


Ha det bra tills vi hörs igen :)
Kramar, Jenny♥


Kommentarer
Hanna

oj va du har rört på dej idag då hehe ;)

så glad för din skull gumsan ;)

Puss

2009-04-28 @ 22:00:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0