VÅÅR!

Oh sånt härligt väder det har varit idag!! Jag och Selma gick ut i skogen en runda.. Å så gick jag upp och satte mig uppe på ett berg och solade... Det var såå varmt! Och lite färg om kinderna tror jag minsann att jag fick =)
Visst blir man glad av våren?? Så mysigt med alla vårblommor, fåglarna som kvittrar och den värmande solen!
Annar har det itne hänt så mycket idag. Sov till kl 13. Sen gjorde jga mig iordning och sen hämtade jag Maria (Peters syster) och körde in till Ronneby och så gjorde vi oss medlemmar på ett gym. Nu minsann! Ska prova på det i 3 månader. Hoppas att de komemr att gå bra nu... Jag brukar ju tröttna rätt fort- eller ja, väldigt fort på att träna faktiskt... Det är inte min starkaste sida direkt!
Sen blev det en tur till Willys me, behövde handla lite. Och sen har jag bakat en Bacon & Purjopaj. Mums! Och sen har jag och Selma legat och slappat i soffan. Så mysigt så :)

Blåsippor hittade jag i skogen!


  

  




Där var lite vårbilder =)

Ha en härlig dag!!
Puss Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Mysiga bilder du har tagit! =) Ja visst har det varit underbart väder idag me!

Puss puss

2009-04-03 @ 19:17:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0