En dag hos Hanna!

Hej på er!
Idag har jag varit hemma hos min kompis Hanna och hälsat på. Vi har haft en jättemysig dag :) Jag hade med mig ltie frallor som vi åt till frukost.. Sen var vi ute på promenad med Hannas 2 fina Rottisar Wilma & Acira... de är såå mysiga! När vi kom hem igen fikade vi med Morotskakan som jag hade med mig. Mumsigt!
Hanna gjorde en jättegod lunch! Man gjorde köttfärssås... Tog en Franskbröd och skar av "toppen" så de blir som ett lock.. Sen gröpte man ur innehållet och fyllde med såsen och sen på med locket och lite ost uppepå och in i ugnen! Riktigt mumsigt!!!!
Nu är jag verkligen jättetrött! Tror jag får blogga mer imorgon och lägga upp lite mer kort från dagen och så...
Här kommer 2 kort iaf =)

3 fina tjejer


Jag smaskar Äpple :)


Ha de bra!!!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Tack för en kanondag gumman! Jag ska skicka resten av korten idag!! =) Puss

2009-08-28 @ 09:35:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0