Geisha ♥



Kolla in min vinst på Liseberg!!! Ojoj vad jag kommer att bli tjock ;)

Hej på er!
Nu sitter vi i Fasters vardagsrum och tittat på  tv... Snuten i Hollywood...  Idag ahr vi varit inne i Göteborg och kikat.. Gick mest inne på Nordstan. Mysmys! Jag köpte en ny tshirt, ett halsband och en topp. Får se om de blir mer shopping imorrn kanske =)
Sen gick vi bort till Liseberg... Men när vi kom in såg vi att det var fullsmockat med folk... Var jättelånga köer till alla karuseller... Tråk! Ingen av oss hade lust att stå i kö i en halvtimme... Så vi åker dit på måndag istället. Men innan vi gick därifrån satsade jag 50 kr på ett lyckohjul.... och vann stjärnvinsten!! Jippie! Förstår inte vad som har hänt! Har helt plötsligt börjat vinna lite! hehe... Kulkul!


Aja, Ha det bra!!
Kramar!


Kommentarer
Hanna

Grattis till vinsten gumman! Det var ju verkligen ett Lyckohjul =) Ibland har man turen med sig, fast att det är sällan! Puss puss

2009-08-01 @ 23:05:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0