Silverforsen

Hej!

Idag har vi varit och fikat på Kaffestugan vid Silverforsen i Ronneby. Jag hade inte varit där innan så det var kul att testa! Jag och Peter tog varsin Våffla med glass, grädde och sylt. Riktigt mumsigt! Vet inte när jag åt Våfflor senast!
Vi skulle egentligen ha fikat med Peters Mamma & Mormor, men hans Mormor var tyvärr sjuk så hon kunde inte följa med :( Tråkigt! Menmen! Svärmor och Maria kunde iaf! :)
Här kommer lite kort!

Mumma!

Peter & Maria

Svärmor och jag... Ingen aning om vad det var som va så kul;)

Vackra Silverforsen och Kärleksön.

Det var allt för ikväll! God natt min vänner!

PoK


Kommentarer
Hanna

Ååh vad gott med våfflor! Så sugen jag blev på det nu! Ser jättemysigt ut där =) Pusss

2009-08-13 @ 23:30:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Maria

det var gott! :) o Keeeevin var där oxå :D

2009-08-14 @ 21:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0