Städar


Så här gott har jag det just nu =) Dricker Rabarb & vanilj te och äter skorpor med mörk choklad i :) Riktigt mumsigt!



Hej på er!

Nu har jag lite paus i mitt städande... Har dammat och grejat här hemma... Är tyvärr inte klar än.. Menmen! Det blir lite skillnad iaf! :) Tycker faktiskt att det är rätt kul att damma... Luktar så gott =) Det som är jobbigt är själva "plockandet" tycker jag.... fattar inte hur de kan bli så mkt att plocka med när man bara är 2 pers på 65 kvm!

Nä.. Nu ska jag nog fortsätta städa :)


ha de bra!
Puss



Kommentarer
Hanna

Mums det ser gottigt =) Vem kan du ha fått det goda av hihi.... Ja visst är det drygt att städa! Blä! Puss

2009-08-18 @ 17:01:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Svar: Det är en rätt stor silverring som jag fick av cicci när jag fyllde 20 eller när det va... fick välja ut den själv.. så den har jag saknat minsann =)Puss

2009-08-18 @ 22:02:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Hmmmm kan inte se den framför mig direkt! Men va kul att den dök upp igen!!! Jobbigt när man slarvar bort saker man fått... :/

Pussa

2009-08-19 @ 11:58:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0