Tjejkväll ♥

Hallå på er!
Igår hade jag en riktig toppendag med min finaste Hanna♥ Vi lagade massa god mat och drack gott vin! En riktigt trevlig tjejkväll med andra ord! :) Är så glad att jag har Hanna! Hon är min bästa vän som jag kan prata om allt med och jag kan vara mig själv, hur knasig som helst med andra ord! ;) Vi tog såklart massa kort, men kan ju inte lägga in alla direkt ;) Här kommer ett axplock!



Meny:
Fördrink: Vitt vin med Sprite, Hallon & is,
Förrätt: Gratinerad Aubergine med köttfärsfyllning,
Varmrätt: Stekt fläskfile i vinsås med färsk pasta till.
Dessert: hemlagad Chokladmousse med hallon och mörk choklad.




Bejbsen!

   

 





Cheeers :)


Så här roligt har jag alltid med Hanna!!! Jag kan inte ha tråkigt med henne!


Love you my friend ♥


Snälla Hanna hade med sig en jättefin present till mig (oss) också!  Blev jätteglad!



Var massa goda grejs i den! 3 olika sorters marmelader, skorpor med choklad i,
 te, choklad, polkagris från Gränna och ett tuggben till Selma!
Tack snällaste Hanna!



Tack för en jätterolig dag/kväll Hanna! Hoppas att vi kan göra om det snart igen!


Ha de bra allihopa!
Kramar Jenny♥



Kommentarer
Hanna

TACK GUMMAN MIN FÖR EN SUPERDUPERKVÄLL!!!! (oj caps hahaha).... Hoppas vi kan ses snart igen!!!!!!! Massa pussar

2009-08-13 @ 00:22:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0