22 december

God kväll på er!
Jag har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna... har haft lite fullt upp! Har jobbat igår och idag och jag ska jobba imorgon också. Sen är jag ledig till måndag nästa vecka =) sköntskönt!
Idag jobbade jag 7-14... Jätteskönt tid!! Sen har jag varit hundvakt åt lilla Olga idag! Hon är så söt det lilla trollet! Och det går bara bättre och bättre med henne och Selma... skönt! :P Sen var jag och Peter på Thai som har öppnat här i Rby. Samma ägare som thai i Kna tror jag. Samma personal iaf :P Var lika gott också =)
NU har vi kollat på den 3e Johan Falk filmen. Mkt bra faktiskt. =)
Är sååå trött nu!! Imorgon ska jag försöka komma upp i tid om jag orkar! Ska ev åka ut till Peters mormor med en liten julblomma. Och sen jobbar jag 14-20.
Ha det bra!!!
Puss


Kommentarer
Hanna

Vilka sköna tider du jobbar! Hoppas det går bra på jobbet och att du har kommit in i det!

Puss och god jul gumman!

2009-12-23 @ 10:43:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0