30 december

Hejsan!
Nu är jag och Peter precis hemkomna från Maxi... Var inte alls mycket folk! Såå skönt! Jag var verkligen inte sugen på att handla... Men lite gott va vi ju tvungna att köpa till morgondagen =) Idag har jag jobbat 13-20.. Har gått riktigt bra! Man börjar verkligen komma in i jobbet nu... Skönt! Var tom själv en stund på jobbet idag och det funkade det me =)
Nu ska jag snart koka mig lite Honungste.. Men först ska jag ta och förbereda morgondagens Passionsfruktsparfait. Får se om jag lyckas ;)
Ha det bra så hörs vi imorrn igen!
Pössss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0