God Fortsättning

God fortsättning på er!
Usch vad trött jag är idag! Har väl varit lite mkt nu i ett par dagar.. Blir ju lätt så i juletider! Ska nog snart gå och lägga mig iaf. Och imorgon ska jag sova lääänge!!
Idag har jag varit i Eringsboda. Ätit lite mer julmat! Sen kom min Morbror Göte på besök också! Trevligt! Sen passade jag på och mysa med lilla Olga också, för imorgon åker hon och Faster hem till Mölndal igen. Tråk!! Är så roligt när de är nere på besök.
Här kommer lite kort från Julafton förresten! Orkade inte lägga in de igår :P


Där var kort från julfrukosten hos Peters mamma. Var mycket trevligt =)
Här kommer kort från julaftonskväll hemma i Eringsboda.



Selma var nog den som blev allra gladast för sin julklapp :P Av Peters mamam fock hon en liten gris-leksak som hon verkligen älskar! det första hon gjorde när vi kom hem idag var att rusa fram till grisen och leka :P Knashund!!!
Men både jag och Peter är mkt nöjda och glada för våra julklappar :P Av Peter fick jag en berlock till mitt Thomas Sabo armband... fick G-klaven som jag önskat mig :D Sen fick jag en almanacka, presentkort på massage, slickepott, godis och tidning. Av mamma och Pappa fick jag guldörhängen med en odlad pärla i  och en kofta. Av Faster fick jag 2 berlocker till mitt armband en pärla med ett litet rött hjärta och en blomma. Fick även ett nattlinne, ett armband, en börs av henne, samt en duk som min farfars mamma har haft! Såå roligt!!! :D Av John & Michaela fick jag  2 supersnygga lyktor som jag ska ha i burspråket. Av Maria fick jag ett Schampoo, av Leif å Lena fick jag en pyjamas och av Peters mormor fick vi en skål med godis och en blomma. =) Det var nog det hela... Inte lite grejer! Tack allihopa!!!
Nej, Nu blir det en film i sängen.
Ha det så bra!!
Puss och kram


Kommentarer
Hanna

Så kul att ni blev nöjda med allt gumman :)Kul att få en minnes sak me från äldre generationer :)

Puss

2009-12-27 @ 10:55:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0