God kväll!

God kväll i stugorna!
Hoppas ni har det bra! Fyy vad kallt det har varit (och är) idag... Burrrrr!! Men jag hoppas att det kommer snö snart! Längtar såå till det!  Älskar snö! Så mysigt! Allt blir så himla vackert också när det ligger ett lager med vit snö på!
Idag har Peter och jag varit på banken... Imorgon ska vi köpa bil! Ska verkligen bli superkul! :D Ska bli så skönt att äntligen kunna sitta bra å köra!
Sen ska vi till Eringsboda imorgon em efter Peter jobb också... Ska lämna Selma där, för på Torsdag kör vi till Malmö och sover över till på fredag. Ska bli mysigt... Skönt att komma hemifrån lite! Och ska bli såå mysigt att gå och julshoppa med älskling!
Nu tror jag att jag ska lägga mig. Känner mig riktigt trött!
Ha det så bra!
Kramar!


Kommentarer
Hanna

Härligt att komma bort lite. Skulle jag me behövt. Hoppas ni får det super härigt!! Puss

2009-12-02 @ 12:16:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0