Julbak

Hejsan!
Ååååh vad jag är trött nu!! :P jag har varit hos Hanna i Karsbo heela dagen! Vi har haft det supermysigt och bakat massa godsaker! :) Jag kom dit vid 11 tiden och då hade Hanna gjort frukost till oss! Blev bland annat Risgrynsgröt, mackor och varm choklad med grädde och Marshmallows.... Så sjukt gott :D
Sen började vi "baka" så smått. Hann med allt vi hade planerat! Vi gjorde Knäck , polkakola, Rocky Road, Wienernougat & chokladöverdragen lakritskola. Måste säga att vi lyckades med allt faktiskt! :P Ingen kola blev för hård lr för mjuk... hehe... skoj! Ibland tycker jag att de blri tvärt om... att inget blir bra :P
Lite fika hann vi såklart me ;) hanna hade bakat jättegoda Saffransmuffins! me like =) sen åt vi Bakad potatis med en jättegod röra som Hanna gjort. Mitt i allt julbak började det snöa! Såå mysigt!! ♥ Var dock lite jobbigt att köra hem... Låg en rejält lager me snö på vägen och så snöade det jättemkt.. Men jag kom hem oskadd iaf ;)
Hade med 2 små julklappar till hanna me. Hon fick en söt liten groda som ska hänga i granen och en skål som ser ut som en Bock :) Hihi =)

Imorgon ska jag bara ta det lugnt på dagen.. Kanske Julstöka lite... sen på kvällen ska jag till Svärmor på en "Avslappningskväll". Ska bli spännande!
På torsdag ska jag in till Kna igen och handla de sista julklapparna! Hanna ska också in :D Så de blir väl nån fika också kan jag tänka mig ;)
Här kommer lite kort från dagen!











Tack för idag Hanna



Ha det bra!
Puss & Kram


Kommentarer
Hanna

Taaack själv gumman!!! Har haft jättekul idag!! =) Pusssssssssssss

2009-12-15 @ 22:33:26
Hanna

Hmmm.. undra om vi inte får dela upp julbakningen på 2 dagar detta året.. en går hos dig o en gång här... för bakningen tar ju himlans tid och det gör ju våra bebisar med ;P Puss

2011-08-26 @ 20:52:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0