Julshopping



Hejsan!
Idag har jag varit inne i stan med Hanna. Har handlat en del julklappar! Skönt att ha några klara iaf! Men ska åka in en annan dag också och handla det sista. Handlade även lite julklappar till hundarna... Är ju 3 st hundar som kommer fira jul med oss i år :P Selma, Sigge & Olga. Men jag fuskade faktiskt lite... hihi.. Selma var såå nyfiken på innehållet i påsen från hundbiten så hon fick en lite för tidig julklapp idag :P Ett liiitet ben :) Hon ligger här på mattan nu å gnager å håller på!
Usch vad jag känner mig seg nu!
Tror jag ska ta mig nått att äta.
Ha det bäst!
Pusss


Kommentarer
Hanna

Tack för idag gumman! =) Alltid kul att träffa dig! Och så kul att träffa din bror och mamma me =)



Pusss

2009-12-10 @ 20:17:57
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0