När kommer snön??

Goddag på er!
Åååhh vad jag är trött på detta gråa trista regniga väder!! Jag vill ha snö nu ! Lr iaf lite knastrande kyla.... :(
Aja. Nu har jag en kaka i ugnen. Provade ett nytt recept på Tigerkaka med apelsinskal i bland annat. Bakar den i min nya form som jag köpte i Malmö. Ser ut som en ros . Ska bli kul att se hur de blir sen när det är klart. det luktar gott iaf =)
Annars ser det ut att bli en lugn dag idag.. Älskling är fortfarande inte bra.. :( Han skulle egentligen på föreläsning idag men fick stanna hemma. Stackars!

Aja. Det var allt för nu!
Puss!


Kommentarer
Hanna

ja håller med dig om det trista vädret... bläää för det! Hoppas Peter blir frisk snart! Pussa

2009-12-08 @ 00:45:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0