Otippat

Hejsan!
Nu är jag hemma igen. Har haft det toppen i Malmö! Men tom jag var lite trött på att gå i affärer idag... Hittade absolut ingenting (?) Vet inte va det var med mig ;) Jag brukar inte direkt ha problem med det! Hehe :) men jag har iaf köpt en del julklappar :) Har köpt till mamma, pappa, john, svärmor & Ulf och faster Kerstin. Skojskoj! Undra om jag ska köpa nån ny leksak till min lilla Selma me kanske... hon älskar ju leksaker! Och gissa om hon blev glad idag när jag & Peter kom och hämtade henne! men hon saknar säkert John lite iaf ;) Nu är hon heelt utslagen... knasan!
Såå vad tyckte ni om Idol ikväll då???? Jag tycker att det är skitkul att Erik & Calle gick vidare till finalen!! Sååå kul för Calles skull att han kom vidare! han har väl inte direkt varit så poppis i jurun känns de som! Blev faktiskt lite besviken på Eriks version av Heaven. Jag trodde att han skulle briljera med den... men icke! Däremot gjorde han ju Run to the hills helt otroligt bra!!! T.o.m Bruce Dickinson måste ju bli impad av det framträdandet!! Det blev jag iaf ;)
WellWell!
Nu ska jag ta och göra mig iordning.
Imorgon får jag ta och packa upp och greja. det orkar jag inte nu :)
Puss på er!


Kommentarer
Hanna

Oj oj! Inte likt dig att inte hitta NÅT!?!

Håller med dej om Eriks version... inte alls så bra!



Pussa

2009-12-06 @ 21:07:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0