Salut mes amis!



Hej på er!
Åhhh det är redan mörkt ute nu :( Tråk! Menmen! Då kan man ju iaf ha alla stjärnor tända med gott samvete :D
Idag har jag pysslat med lite av varje.. Handlat mat (tråk) diskat och rensat ltie i klädkammaren. Känns som att jag alltid gör det! Blir stökigt så fort! Är lite väl litet där inne... Bara en endaste garderob och 2 stänger att hänga på. Aja. Känns inte som nån mening att göra om där inne eftersom vi bara hyr. Men när vi skaffar hus då minsann ska jag ha en riktig Walk in closet. Så de så. ;) Med massa garderober och hyllor för skor och krokar för väskor och accessoarer... Mmmm... Drömma kan man ju ;)
Kom på att jag fortarande inte visat er vår fina bil♥ Excuse Moi!  Hihi. Jag läste ju franska i 3 år på högstadiet... men herregud så meningslöst! är inte många meningar som jag kan säga på franska nu :P Men det hade varit kul att lära sig det igen.. För nått borde man ju lärt sig på 3 år! Jag har alltid gillat språk me.. men speciellt engelska. Har haft lite funderingar på att läsa lite mer engelska... Det är ju något som man alltid kommer ha användning för...  Men får se hur det blir med det :P
Aja... Nu gled jag visst ifrån ämnet lite (bilen) ;) Ska tvätta bilen först, sen lägger jag in kort på den ;)
Nu funderar jag på att sätta på lite julmusik och göra lite julkort. Skojskoj!


Á bientôt!



Kommentarer
Hanna

Ja en walk in closet skulle inte sitta fel :P Inte ett gäng nya kläder heller :P

Usch skulle me behöva tvätta min bil igen.. gjorde det förra veckan och den är lika skitig igen :P

Pussa

2009-12-09 @ 18:24:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0