Bullbak & Uppträdande

Hej på er!
Idag har jag varit riktigt huslig minsann! Jag har bakat vaniljbullar! Mmmmmm det  är såååå gott! Älskar vaniljbullar! Och kanelbullar är ju gott det också... men inget slår vanilj... hehe! Annars har det inte hänt så mycket... Min lillebror John som går sista året på estetlinjen uppträdde i Ronneby idag.  Hans klass hade utställning på Kulturcentrum. Det var massa fina foton, klänningar, målningar mmmm..... Och Min lillebror och hans kompisar stod för underhållningen... de va grymt duktiga!!
Här kommer lite kort från dagen!


Jag är i full gång med bullbaket! Min duktiga Peter har tagit fotot.

Resultatet:

De blev mycket goda! Har redan hunnit äta 4 st... farligt,farligt ;)


Lillebror John på gitarr och hans klasskamrat Anna sjunger! Killen bakom vet jag inte va han heter.


John- Djupt koncentrerad ;)

Nej, nu ska jag och Peter ta oss lite te och en macka.
Ha det bra och ta hand om er!
Jenny♥



Kommentarer
Hanna

Ja det är såå gott med bullar =) Mysigt med underhållning!

2009-02-26 @ 18:40:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0