Soffletande...

Hej på er!
Idag har jag och Peter varit i Karlskrona och letat efter en ny soffa, soffbord och matta =) Efter mycket om och men bestämde vi oss tillslut :) Soffa hade vi redan tittat ut men, men jag var inte heelt övertygad... Den hette "Sit Down" och var sååå skön, men tyget var väldigt spräcklig och den fanns inte i något tyg som inte var spräckligt.... Sååå det blev en annan soffa! "Monza" heter den vi har beställt... 3 sitssoffa med en divan... Den va skön denna också, men inte riktigt lika mjuk.. Som Peter sa - Sit Down e mer en mys soffa och Monza är lite mer "Sitt-vänlig" om ni förstår hur jag menar ;) Så jag tror att vi får mer användning av Monza... Man får plats fler i den och det är ju bra... Det är ju rätt ofta som man har vänner över och då är det ju bra om alla får plats i soffan ;)
Sen lade vi undan ett soffbord och en matta också =) De ska vi hämta på fredag e de tänkt.. Soffan kommer inte förren om 5 veckor... Uhhhh vill ha nuuuu!! Sååå jobbigt att vänta! Menmen :/


Ska försöka lägga in bilder sen, verkar inte funka nu tyvärr =( Internet e liite segt här just nu... menmen.... :P

ha de bra allihopa!!
Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Oooooh så kul!!! Längtar så till att få se slutresultatet =) Blev det det vita ovala soffbordet förresten???

2009-02-25 @ 09:03:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0