Bärplockande

Idag har jag och Selma varit i skogen och plockat bär. Vi hittade både hallon och blåbär. Selma är helt tokig i bär! Jag får skynda mig att plocka, för annars äter hon upp det! Hon är helknasig!
Det hände en riktigt läskig sak när jag plockade bär förresten... Jag satt på huk i en sluttning och plockade, då halkade jag till och gled ner för sluttningen en bit å blev sittade.. Då ser jag hur de kryper ut en orm mellan mina ben!! Gissa om jag skrek!!! Hann inte se vad det var för slags orm tyvärr.. Hoppas att de bara var en liten kopparorm/ödla... Men tänk om de va en huggorm! Hua! Kunde ju gått illa... Tur att jag inte är så speciellt ormrädd egentligen.. Då hade jag nog dött :P Menmen.. De gick ju bra iaf =) Men nu kommer jag nog vara lite mer rädd för ormar i framtiden...
Bakade en paj sen när jag kom hem... Har inte smakat den än, men hoppas att den blev god! :)
Här kommer lite kort från dagen!

 





Hoppas ni får en bra vecka!!!
Puss Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Gott med paj =) Mina vovsingar tycker me om det! Konstigt! Puss

2009-07-27 @ 19:30:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0