Elise Ryan & nya Kivisar


Idag kom min klännig Elise Ryan som jag beställt från Nelly.com.
Är riktigt nöjd med den!

Nu sitter jag på jobbet... Har bara inatt och sen onsdag och torsdag natt, sen semester!!!! Såå hääärligt! Då hoppas jag att de blir lite roligare väder.. Har väl varit hyfsat idag , soligt men lite molnigt och blåsigt... Men kul att solen var framme iaf!

Idag har jag inte gjort så mycket alls faktiskt. Peter började jobba kl 12 så det var inte länge vi hann ses idag =( Han slutar inte förrens klockan 22 och då började ju jag jobba. Saknar honom
Satt ute i solen liiten stund, men fick gå in sen för att jag frös.. burr! Inga varma vindar idag!
Sen åkte jag till min absoluta favoritaffär Mairo... Var ute efter ett par rökfärgade kivisar men de fanns såklart inte! Blev 2 st frostade istället. Men blev riktigt snyggt tillsammans med mina turkosa. :)


Kivisar i turkost & frostat glas

Såg även den superfina Kartelllampan Take... Är såå kär i den! Var nära att jag köpte den... Men kunde hålla mig! Ska köpa den när lönen kommer istället! Är ju så mycket jag vill ha!! Har hittat en fin lampa på Ikea som jag tror skulle passa utmärkt över soffbordet! Ska bara försöka få med mig Peter dit! Kan ta ett tag att övertala honom till det ;)

Ha det bra vänner!
PoK


Kommentarer
Hanna

Vilken häftig klänning =) Ritigt party! Nu har jag gått på semester!!! =) Underbart och snart e det din tur! Puss

2009-07-15 @ 08:16:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0