En dag med Hanna!

Hej på er!

Igår kom min söta kompis Hanna till mig! Hon hade med sig sin svärmors lilla Chuhuahuavalp Nea. Sååå söt var hon lilla nea! Såå pytteliten! T.o.m Selma såg stor ut om man jämförde de ;)
Hanna & Nea kom redan kl 9 och hade köpt med sig massa goda frallor! Jag lagade lite mannagrynsgröt som vi också åt. Var såå längesen jag åt det... Riktigt mumma tycker jag!
Sen var vi en sväng på Mairo... Jag köpte några söta muffinsformar, en klubba och en burk som jag ska ha kaffe i. =)
När vi kom hem började vi baka Chokladmuffins. De blev suupergoda! Vi krossade Daim, mörk choklad & vit choklad och blandade i smeten... mmmmm! Blev gott kan jag säga. =)
Sen gjorde vi lite pannkakor som vi åt med färska Jordgubbar, socker och lite smör. Gott med pannkakor! Lite lagom lunch tycker jag!
Här kommer lite kort från dagen!


Frukosten och pannkaksgräddning :)


Pannkakorna och chokladmuffins


Selma & lilla Nea!


Fina Hanna & Jag


Hihi, lite flum :)


Tack för idag gumman! ♥


Ha det bra vänner!
PoK Jenny


Kommentarer
Hanna

Tack själv bästis =) Så fint du har gjort med korten!!! Pussar i massor

2009-07-19 @ 14:54:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Hihi Taack Gumman.. Va skulle man göra utan Photoshop.. ;)

Pusss

2009-07-19 @ 14:57:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0