En liten sjukling...

Hejhej!
Idag har jag varit hemma och städat och grejar. Blev nog mest grejat tyvärr!! Får ta å damma å dammsuga imorgon om jag hinner! Peter börjar kl 12 så då åker nog Selma och jag till Eringsboda en stund å hälsar på. var ett tag sen jag var där nu.
Vi var nere en sväng hos Elina, Johan & Ludde ikväll... Stackars Ludde var inte alls pigg =( Stackarn.. Var så hängig och klängig och så... Stackarn! Jobbigt att va så sjuk... :(
Glömde ladda kameran innan så det blev inga kort idag tyvärr! Får ta igen de imorgon ;)

Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och försöka sova! Har vänt på dygnet totalt.. Inatt somnade jag halv 3 och vaknade lite över 12.... Men imorgon ska jag minsann upp i tid! Kl 9 iaf :)
Aja, Nattnatt på er!
Kram


Kommentarer
Hanna

Kom du upp i tid idag gumman???? Stackars Ludde som e sjuk.. Hoppas han jryar op sig snabbt! Puss

2009-07-23 @ 19:16:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Hihi jajjemän! Kom upp kl halv 9 (!!!!) idag! Inte dåligt :P

Puss

2009-07-23 @ 20:21:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0