Göttlaborg

Hallåhallå!
Imorgon bär det av till Göteborg med min älskling Peter & hans lillasyster Maria! Ska bli jättekul! Om det är fint stannar vi till i Falkenberg på vägen dit, annars får det bli lite (massa) shopping på Freeport i Kungsbacka! Ska bli såå skönt att komma hemifrån lite! Tycker allt är så jobbigt med min älskade Morris =( Saknar honom så mkt =( Behöver få tänka på lite annat nu.
På Lördag är det tänkt att vi ska till Liseberg. Brukar bli en liten tur dit när vi är uppe på sommaren! Min älskling åker inte så mkt karuseller så då är det bra att Maria följer med och gör mig sällskap ;)
På Söndag ska vi nog se en fotbollsmatch mellan IFK Gbg och Häcken.. Derby ju! Lite extra kul då! :) Sen på måndag ska vi bege oss hem till lilla Blekinge igen. :)

Idag har vi varit på Elgiganten i Karlskrona och köpt oss en navigator. Den är supersnygg! Hoppas att den är bra med ;)
Ätit frukost hos Peter underbart goa mormor Karin har vi också gjort. Mysigt!


En liten bild på lilla jag och på min nya
"puffiga" kjol.. Blev lite kär i den :P Hehe


Mys med min lilla Selma♥


Nähä, nu måste jag ta och fortsätta packa! =)
Puss å kram!





Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Hoppas att ni får superkul nu i gbg, det behöver du =)Kjolen ser jättesöt ut, är den blommig? Puss puss

2009-07-30 @ 22:17:48
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Svar: Joel va på väg till jobbet vid 5-tiden på morgonen. Ochfick väja för två älgar. Han körde ut mot en åker och fick ett träd rak in i fönsterrutan (framrutan)... rakt igenom kragen på han jacka och upp i taket bak i bilen. Han fick upp grenar i näsan, plus att den antagligen bröts, de fick sy han öra och så fick han ett djupt sår på kinden.. Hade han suttit 1-2 cm åt höger hade han inte levt =( Så han hade änglavakt! Puss

2009-07-31 @ 23:12:45
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0