Hanna & Hallonpaj

Godkväll på er!
Jaha, så har denna dagen också gått... Tiden går så fort numera tycker jag! Men det är väl som min mamma brukar säga, "ju äldre man blir desto snabbare går tiden"  :)
Idag har Peter jobbat... han började 13 och jobbade till 22. Jag körde och lämnade honom på jobbet och sen körde jag till Willys och storhandlade. Det behövdes! Allting var slut... T.o.m tvättmedel och såna saker som man inte köper såå ofta... så det är skönt med lite påfyllning nu =) sen när jag väl kpnkat upp alla (3) kassar + selmas torrfoder så kom min kompis Hanna! Roligt! Så vi packade upp alla varor och sen tog vi en fika och bara satt och pratade och tog det lugnt. mysigt!
Vi var ute på en liten promenad med Selma också och Hanna hittade massa Hallon! Plockade en hel del som vi gjorde en paj på sen! Blev jättegott! Älskar Hallon! Mycket godare än både Jordgubbar & Smultron tycker jag :)
Lite Guitar Hero hann vi med att spela också. Hanna är grym på det! Vann över mig på en eller om de va två låtar... hmm.... Och då har ju jag spelat det många fler ggr. :)
Här kommer lite kort!



Nej, nu är det dags att sova!
ha det bra!
Kraaaam


Kommentarer
Hanna

Åh så fint du har gjort det! Jag vill också ha ett nyare bättre ps! 7.0 suger! Haha grym och grym! Ja på den låten med hmmm Linkin Park(??) va jag det haha... bara kanske ett fel... Det va inte dåligt :P Får spela den nästa gång me haha! Tack för några roliga timmar med dej gumsan! :) Puss

2009-07-21 @ 10:04:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0