Always Kiss Me Goodnight...

 

Väggtexten är äntligen uppsatt ovanför vår säng.. Nya gardiner "Sarita",
ny pläd "Ofelia" och ny lampa "Maskros" i vardagsrummet...
Allt det från Ikea.


Väggtexten... Tyckte det var så gulligt!! Hittade det på tradera.


 
Mina 2 nya lampor... "Maskros" & "Knubbig"

Hej på er!
Det var ju några dagar sen jag skrev nu såg jag... Sorrysorry! :) Hoppas allt är bra med er!
Här hemma har det hänt lite smågrejer... Jag och Maria var på IKEA i Älmhult igår.. Hade det mycket trevligt! Hittade en hel del saker som jag ville ha! Maskroslampan bland annat... Men blev mest lite smått och gott... De stora grejerna jag vill ha får jag ta en dag när Peter är med... Men igår blev det 2 lampor, pläd, påslakanset, gardiner, nytt porslin, ljus och batterier och andra småsaker :)
Idag har vi städat och grejat... satt upp alla nya grejer och så med... Sen blev de Tacos och filmen "The day the earth stood still" Riktigt bra film!

Nä, nu ska jag gå och lägga mig!
Ha en skön söndag imorgon!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Så det blev Ikea så kul :) Vad fina saker du köpt med dig hem! Ser jättemysigt ut! Puss puss

2009-07-26 @ 19:53:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0