Grabbkväll

Hejhej.. Detta inlägget är från igår.. Funkade inte att lägga upp det då så gör ett försök idag istället =)



Hej!
Nu är Chrille & Martin här hos oss... De tittar på Southpark.. Usch så dåligt jag tycker att det är! Fattar inte ens vad det är som är så roligt! Hehe.. Vi har vräkt i oss massa gott nu ikväll... Chips med 2 olika sorters dip.. Mums!
Innan idag kom Mamma, John, Karolina, Simon & Pontus hit!  Jättekul med besök! Jag gjorde en cheesecake som jag bjöd på.. Dekorerade den med Limeskivor.. Glömde tyvärr att ta kort på den! :( Men här kommer lite andra kort iaf :) Några är från gårdagen också.

 
Fina Pontus!!
 
Pompe, Simon & John                   Fina syster Karolina!
 
            Simon ♥                                            Karolina, Pompe & Mamma busar :)


Busungen!!!! ♥


Ha de bra!! Puss!


Kommentarer
Hanna

Haha vilka busungar dem ser ut att va =)Hehe nää fattar inte heller det här med southpark, då tycker jag att The simpsons e roligare... Puss!

2009-07-30 @ 21:39:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0