Shopping!

Idag har jag och Peter varit inne i Ronneby och shoppat! Har inte shoppat alls mycket denna månaden så det var kul! Hittade massa fina kläder inne på JC som reades ut! Roligt att fynda lite. JC är ingen affär som jag brukar hitta mycket i men idag fanns det en hel del.

   
2 tshirts, 2 koftor & En hallonröd kjol... Sen blev det lite småsaker inne på Kicks också. =)


Nu är Chrille & Peter iväg och handlar lite gott till ikväll. Vi ska kolla på film... Tror att det blir "Benjamin Buttons otroliga liv" Har ni sett den??? Verkar bra tycker jag!
Usch så mätt jag är nu! kommer nog inte orka äta så mycket godis... Vi åt Chipslåda för en stund sen... Såå gott men ack så mättande!! Chrille hade med sig ett jättegott vin till oss.. Ecologica tror jag de hette... Lite lätt mousserande var det.. Mums! :)
Nej nu är killarna på ingång :)
Ha en bra kväll!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Åh så kul med shopping! Det förtjänar ju du efter matförgiftning och allt! Jättefina kläder =)

Den filmen har jag nog inte sett, hoppas den är bra!!! Kan du lägga in receptet på chipslådan?? Puss hjärtat

2009-07-14 @ 17:50:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0