Tosia Bonnadan

Idag har vi varit inne i Ronneby en sväng. Pågår en stor marknad nu som kallas för "Tosia Bonnadan"  Marknaden har funnits i ca 150 år och besöks varje år av ca 100.000 besökare. För mig är det en riktig tradition att gå dit en sväng varje år. Jag tycker inte att det finns såå mkt att köpa, brukar mest bli lite godis , bigaråer, vitlökskorv och ibland strumpor :)
I år gick vi med Peters (min sambos) syster och hennes 2 fina barn, Ellen & Elias. Ellen och jag åkte flera karuseller, hon älskar det och ingen annan klarar av snurr-karuseller så det blev jag som fick ställa upp, vilket jag inte hade något emot såklart! =) 


 


Nu blir det lite Lördagsmys med Peter & Selma
Kram /Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Ja visst är det mysigt att gå på marknaden =) Åkte du den karusellen me som du har på bild?? Dennis va suger på den som svängde upp o ner i luften... men jag vågade inte hihi... Hoppas ni hade kul.. Puss puss

2009-07-12 @ 17:58:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0