Världens bästa Hanna ♥

Titta här vad jag fick på posten idag av min underbara vän Hanna!!

 
Hanna hade gjort ett jättefint kort till mig! Inuti är det ett kort på oss två innan vår student för 5 (!!!!) år sedan! Omg vad tiden går fort!
Tack så mycket sötnos!!! Blev jätteglad! Detta var precis vad jag behövde få nu när jag kom hem från VC där jag har lämnat ett lite mindre mysigt prov. ;)
Vad skulle jag göra utan dig Hanna?!

Ha en bra dag allihopa och hoppas att ni också har en lika fin vän som jag har.

Puss Jenny





...Du å jag Hanna......



Kommentarer
Hanna

Så bra att det kom fram redan idag till dig =) Kul du blev glad :) hihi.. det var ju det som va tanken! Puss puss

2009-07-17 @ 12:55:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0