Grattis lillebror!!

Idag har min fina lillebror tagit studenten!!! Grattis John!! Hela dagen har varit väldigt lyckad! Solen strålade när han kom utspringandes till torget!
Nu har Peter och jag precis varit i Ronneby och hämtat honom. Skriver förhoppningsvis mer imorgon för nu ska jag sova!
Imorgon ska jag, John & Michaela till Eringsboda igen. Min Faster Kerstin är nere från Göteborg och imorgon ska hon hämta hem sin lilla valp, Olga.


Min fine Lillebror!



Grattis världens bästa lillebror!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0