Helgen!

God kväll på er =)
Här sitter jag hemma i soffan och tittar på Sex and the city... Ska snart sova dock, ska till Ludde imorgon kl 8 och vara där till kl 15. Likaså på onsdag.
Jaha, måndag alla redan! Helgerna går alltid så fort! Jag och Peter har iaf haft en bra helg.. Var längesen vi båda var lediga en fredag & lördag så det var verkligen uppskattat nu! I Lördags var vi i Karlshamn.. Är inte överförtjust i den staden, men det är ju kul med lite omväxling! Vi var inne i centrum å kollade lite och så ar vi runt å kollade på lite bilar och några hus. Men hittade inget intressant i Khamn. Sen åkte vi hem till Kallinge igen och hem till Elina med familj. Gick upp till Rosa Kiosken och åt mjukglass. Mumsigt värre!

Lille Ludde!

Sen i Söndags åkte jag till lilla mamma för att fira henne lite! Hade gjort bakelser som jag bjöd på och sen hade jag köpt en liten lykta också :) Var en mycket lyckad dag! Mamma hade lagat en jättegod Laxpaté som serverades med färskpotatis och romsås! Så underbart gott! Riktigt somrigt också!

Fina lilla mamma♥

   
 

Ha de bäst!
Puss


Kommentarer
Hanna

Näää inte Karlshamn! Ni får ju inte flytta ännu längre ifrån oss!! :( Det är en söt grannstuga till salu vid oss ;) Puss

2009-06-02 @ 19:46:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0