Jag är kär ♥

Heela helgen har jag myst med denna underbara lilla filur!!

OLGA!! Såå söööt! Vill bara äta upp henne :)


Busan!!


Selma och Olga gick jättebra ihop =) Så duktiga så!


Jag & lilla Olga... Selma i bakgrunden :P


Min fina lilla gumma som e såå duktig! ♥


Olga & matte =) På väg hem från "föräldrahemmet" i Rödeby.


Lilla jag :)

Såå nu förstår ni nog vad jag har gjort i helgen ;) Hon e så go så lilla Olga! Hon och Selma kommer bra överens, såå skönt! Olga verkar respektera att Selma inte vill leka me henne å Selma bryr sig inte alls om Olga :P
Imorgon åker Olga och Faster Kerstin hem till Mölndal igen =( Så tråkigt! Menmen.. Vi kommer snart upp och hälsar på =)
Har verkligen haft fullt upp nu i flera dagar... Ska bli skönt att ta det lite lugnt nu i veckan som kommer. Ska nog bara vara hemma och vila upp mig :P I onsdags var det massa förberedelser inför lillebrors Student på Torsdagen.. Bakade 2 cheesecakes, strök kläder å grejade hemma.. Torsdagen var de ju Johns student.. Han hade sån otrolig tur med vädret!! På vädret på tvn hade de sagt att de skulle ösregna heela dagen.. Men när John sprang ut på torget strålade solen! Var supervarmt! Kom inget regn förren på kvällen. Var en så rolig dag! Kul att träffa massa släktingar! Blir ju inte ofta.. alla bor ju på så olika ställen...  men det var väldigt många som kom för att fira lillebror. Här kommer lite fler kort från hans student.


Var "rätt" trångt på torget!!

Fina John =)


Glad student!


Riktigt glad!!


Här väntar vi på att John ska komma hem =)


Släkt :)


Selma & Milton! Riktiga kompisar =)

Ojoj sånt långt inlägg detta blev :P Menmen...
Nu får de räcka för idag tror jag minsann!
Ha de bra vänner!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0