Sol & Bad

Tjena!
Idag har jag haft en jättehärlig dag! Maria och jag åkte till Mållsjön som ligger ca 1.5 mil härifrån.. Vi var där i några timmar och solade och badade benen.. :) Vattnet kändes riktigt varmt! Shit va solen tar! Har fått jättemycket färg idag, nästan bränt mig lite... Ups..

 
 


Imorgon åker Jag, Peter & Selma till Mölndal. Ska bli jättekul! Skönt att komma hemifrån lite! Om det är fint väder imorgon ska vi nog stanna till i Falkenberg och bada lite. Älskar verkligen Falkenberg! Där skulle jag kunna tänka mig att bo :)
Nej, usch sån huvudvärk jag har nu... För mycket sol och för lite dricka kanske?
Ha det bra så hörs vi!
Kramar Jenny♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0