Grattis Papi

God kväll vänner!
Nu sitter jag på jobbet. Allt lugnt än så länge! :)
Idag har vi varit och firat min lilla Papi som fyllde 63 (tror jag) år idag! Mamma och jag gjorde en smarrig jordgubbstårta och till middag åt vi lite grillat. Har haft en mycket trevlig dag!
Innan vi åkte till pappa var vi ju tvugna att köpa en present till honom... jag har skjutit upp det i det sista, som vanligt!!! Tycker att det är såå svårt att köpa till pappa! allt han vill ha har han ju redan... Men, Peter hittade en kul grej på Mairo faktiskt! Det var en Fyr i porslin som man skulle ha snaps i och uppe på fyren, där det ska lysa (lr hur man nu ska säga) satt det 4 snapsglas! Lite kul så här vid midsommar tycker jag allt! Tyvärr glömde jag att ta kort på den :( Får göra det en annan dag!
Inne på Mairo hittade vi även en present till Peters syster Elina, men vad vågar jag inte skriva här.... Man vet ju aldrig ;)
Mairo har såååå mycket vackra saker! Blir nästan tokig! de har allt från vackra Kartell-lampor till vackert Mateus porslin till vackra ljuslyktor till gulliga barngrejer till snygga utemöbler - Ja allt verkligen! Det väcker verligen mitt " Ha-begär" :)
Menmen! Får vänta med att shoppa tills lönen kommer tror jag minsann! :)
Nej, nu ska jag titta till lilleman! Här kommer några kort iaf!


mmmmums :)

  


Ha de bra folks!
PoK Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Kul med presenter! Låter som ni hade en trevlig dag! Pussen

2009-06-18 @ 14:52:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Kul med presenter! Låter som ni hade en trevlig dag! Pussen

2009-06-18 @ 14:52:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0