Prommis & Orkidéer

Heeejsan!
Nu är jag nyss hemkommen från en låångpromenad med Selma! Vilket underbart väder det är idag! Så härligt med solen!! Selma tyckte dock att det var lite för varmt... Hon ville bara gå i skuggan... Knasan!
Mina nya sandaler som jag köpte förra veckan invigde jag nu på promenaden... Det var inte så smart... Fick sånt otroligt skav av de! Dumma skor! Jag som trodde att de skulle vara sköna... Icke!  Hoppas att de kanske mjuknar lite med tiden.
 












Ajaj! =(


När jag kom hem från promenaden gjorde jag mig ett stoort glas med Hallonsmoothie. Såå gott och nyttigt me faktiskt... Jag hade bara mjölk & frysta hallon i.... Och lite socker me iofs... hehe... Men det är ju ett måste. Smakar inte gott utan socker!
Mumma! :)

Var förresten nere på blomstermera innan och köpte lite nya blommor... Egentligen skulle jag köpa några fina blommor att ha ute i balkonglådorna.. Men deras utbud var hemskt dåligt! Får åka iväg nån annan dag och kika lite mer... Jag är lite kräsen när de gäller blommor... Köper inte vad som helst... Vill helst ha lättskötta blommor som inte kräver så mycket vatten... Jag är nämligen en riktig expert på att glömma vattna.....
Iaf så blev det 2 jättevackra Orkidéer som fick följa med hem! Jag älskar Orkideér... Vackra och lättskötta! (De kräver ju knappt nåt vatten alls, perfekt;))

 
 

Nej, nu måste jag ta och hänga ut min tvätt! Hoppas ni har en bra dag!
kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0