@ Work

God kväll på er!
Nu sitter jag på jobbet... Tog ut en komp-timme så jag började inte förren kl 23... Skönt :) Men den största anledningen toll att jag började senare är att  Morden i Midsomer började idag! NU är det sommar! Så jag ville gärna se klart avsnittet =)
annars har det inte hänt mycket idag! Har haft en lugn och skön dag! Slappat ute på verandan, legat och läst osv. Sov en liten stund innan ikväll också.. Skönt... Känner mig riktigt pigg nu!
Imorgon ska jag ju sova... för sen jobbar jag en natt till... Sen när jag vaknar ska Peter och jag till Karlskrona... Han ska köpa sig en ny mobil... Verkligen på tiden!! Han har haft sin i typ 5 år lr nåt :P Men den har ju funkat... hehe...
En tråkig nyhet är att Peter måste jobba i helgen som kommer... så det blir inget Göteborg då.. =( Han har ju söndagen på schema och det vat ingen som kunde ta den åt honom.... sen var han även tvungen att jobba lördagen me... Menmen.. Blir ju lite extra pengar!
Vi tar nog och åker till Göteborg på måndag istället... Både Peter och jag är lediga i veckan... :) Gött!
Har kommit på att jag har lite av en fobi......Mot Grävmaskiner!!! Hehe... Helt skumt! Jag tycker att jag är rätt van vid maskiner å så... Har ju åkt mycket traktor när jag va liten och så... Menmen.. de hjälps inte :P Det pågår ju ett stoort vägarbete på vägen precis utanför vår lägenhet och de har hållt på sen i höstas... oktober tror jag det var de började.... Och jag vågar inte köra ut med bilen om de är på vägen! Hua! Löjligt- jag vet....De lär ju flytta sig om de är i vägen... Men jag väntar hellre tills de har rast eller har slutat för dagen... :P Så om jag ska iväg med bilen för de bli mellan 12-13 ;) Så nu vet ni det!
Märker att jag har skrivit massa meningslösa grejer idag me... så blir de väl när hjärnan är trött. Eller nåt.
Aja...
Ha en bra natt!
pok


Kommentarer
Hanna

Haha.. ja grävmaskiner kan va läskiga om dem svänger o grejar med den där skopan... man vill ju inte ha den på bilen precis. Synd att det inte blir GBG till helgen. Men mysigt om ni kan åka dit i veckan =) Vi får se till att träffas snart me!! Längesen nu :( Puss

2009-06-24 @ 08:16:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Jaa klart vi får träffas! Nu ska jag ju inte till Götet i slutet på denna veckan så jag kan ju både imorrn em (sover ju en stund iaf) sen kan jag på fredag me... passar nåt av de dig?

Pussa

2009-06-24 @ 15:20:18
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0