Fredagen

Hejsan!
Idag har det inte hänt så mkt. Min älskling hade ett av sina super-pass. Han jobbar mellan 08-23. Men han tog sig en lunch iaf, så vi kunde ta varsin "Dagens" på stan. Mysigt =)


Jag tog Fläskfilé med trattkantarellsås och klyftpotatis. Suuupergott!

 

Vi åt på mysiga "Café & Matsalar" Kan vekrligen rekommendera den resturangen! Supergod mat och god fika me :P
Och det är såå fint där inne med! Gammaldags stil med fina bjälkar och högt i taket och så =)

Ha en trevlig kväll!
Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Vad mysigt med härlig lunch =) Ser jättegott ut! Finns den restaurangen i Ronneby elr? Puss

2009-03-22 @ 14:01:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Kommenterar det övre inlägget här oxå. Funkade inte där....



Iaf hoppas jag att Ludvigs operation imorgon! <3 Blir han inlagd några dagar nu då?



Ja det är alltid gott att bli bjuden på middag borta =) Ser jättegott ut =)



Puss!!

2009-03-22 @ 14:15:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Hej Hanna!

ja den resturangen ligger i Rby... dit får vi gå nån gång!!

konstigt att de inte funkar! Ja jag hoppas de ska gå bra! Ska jobba inatt så jag ska väcka Ludde vid 5-tiden... Hur nu de ska gå! han ska Opereras redan kl 7! de vet inte riktigt om han ska bli inlagd... Beror på hur han mår å så... Men de brukar bli 1-3 dygn hade läkaren sagt iaf.



Pussssssss

2009-03-22 @ 16:02:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0