Lördagsshopping

Hej igen!
Nu ligger jag i sängen och äter godis och bloggar! Peter och Chrille spelar Fifa på Xboxen... Tycker att det är såå tråkigt! Tacka vet jag Guitar Hero! Det är kul de! hehe!
Idag var jag inne en sväng i Ronneby... Va helt smockat me folk i affärerna! Jag fattade ingenting först... Brukar ju inte vara såå mycket folk på stan... Men det var "Hela Ronneby svänger" idag... dvs Lite olika uppträdande på torget, 20% rabatt i affärerna, långöppet till kl 16 mm... Roligt att det händer nåt! Men det var såå svårt att hitta parkering... Fick köra några varv innan jag hittade ne liten lucka :)
På Breeze hittade jag en söt liten klänning, annars blev det inte så mycket shoppande...
Men det är ju kul bara att titta lite... Får åka in till Karlskrona nån dag i veckan & kolla lite me...


Redo för shopping ;)


Forsythian som jag "plockat" i skogen blommar så fint!


Klänningen... Lite dålig bild... menmen... Lägger kanske in en annan sen om jag orkar!

Nu ska jag gå ut till grabbarna och se om de vill spela lite Guitar Hero istället ;)

Puss och kram!
Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Haha Hela Ronneby svänger... det lät roligt det :P Fin klänning du hittade =) Passade dej jättebra tycker jag :)

Forsythian e jättefin. Tycker det är synd att jag inte kan ha sånt inne :/



Mina efterrätter blev bra! Tog inga kort dock...



PUSS

2009-03-29 @ 11:55:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0