Denna onsdagskväll

Hej på er!

Nu sitter jag framför tvn och tittar på "Arga snickaren" Lite löjligt namn på ett tv-program.... Men de e rätt bra faktiskt! =) man får ju hoppas att man inte blir som deltagarna i detta programmet den dagen man skaffar hus.... Haha...
Jag har precis smällt i mig en god räksallad med hemmagjord Rhode Islandsås. Muums! Det är supergott och enkelt att göra själv! Bara att blanda ihop Creme Fraiche, Katchup, Chilisås, Salt & Peppar... Svårare är de inte=)
Lite nytta har jag gjort idag me faktiskt. Dammsugit, städat, hängt upp 2 lyktor som jag köpte på Village för 2 veckor sen och hängt upp några krokar i hallen som jag ska ha Selmas koppel på. :) Kul att småpyssla lite! Jag gillar att hänga upp saker, skruva å så. :)

Imorgon kanske jag & Peter ska köra in till Karlskrona. Måste köpa ett bilbatteri till vår gamla skuttiga Merca... Tror de ska ha rätt billiga batterier på Harald Nyborg.  Har haft det gamla batteriet på laddning heeela natten och hela dagen, men har inte laddats nåt alls. Usch! Bilar är nog det tråkigaste jag vet! Menmen... Ska köpa nytt batteri till bilen, sen ska vi minsann sälja den... bryr mig inte alls om hur mycket vi kommer få för den... Bara vi slipper den snart! Hehe. Längtar tills den e borta! Tacka vet jag vår fina lilla Toyota. DEN är pålitlig den, trots att den är rätt gammal. Menmen, så länge den går bra å känns pålitlig är det ju ingen mening att köpa ny... Det får bli senare i livet. Som ni kanske förstår är ju inte bilar nåt som jag prioriterar :P

Åhh vad jag saknar min Peter nu! Han är på jobbet och slutar inte förren kl 23... men ibland kommer han inte ifrån jobbet förren vid 00 -tiden. Hoppas han kommer hyfsat tidigt hem ikväll iaf!! My Love....



De nya lyktorna hänger i burspråket :)



Vår lilla hall :) krokarna syns knappt, men det är på de Selmas koppel å handduk hänger =)
Skönt att få iordning =)


Min kvällsmat... Räksallad =)

Nähä. Nu tror jag att det är slutbloggat för idag! :)
Får se om jag kanske hinner att skriva lite imorgon me.
Ha det bra tills vi hörs igen!
Jenny♥



Kommentarer
Hanna

Vad duktig du varit idag =) Och vad fint det blev! Salladen ser jättefräsch ut =) Men räkor e ju ingen höjdare :P kräsna jag! :P

Bilar e ju kuuul =) Om dem inte krabbar vill säga :P

Puss puss

2009-03-11 @ 21:43:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0