Shopping & Nivå

Hej på er!
Åhh vad jag är glad att denna dagen är över! Jag har varit och gjort ett cellprov idag. Inte det roligaste, men skönt att de e över nu =)
Peter och jag har varit inne i Ronneby idag också och shoppat lite. Roligt :)



Köpte en ny BH på Kappahl. Den var helt sömfri och superskön!



3 Böcker hittade jag på Bokia också :) 2 av de hade min kompis hanna rekommenderat ( De 2 nedersta)


Gulligt litet kakfat från Mairo =)


Och så en liten vårblomma också =)



Igår var jag och träffade min sötnötter Hanna & Linda :) Vi åt god mat på Nivå, Nachos el grande till förrätt och till huvudrätt blev det oxfilé sandwitch. Riktigt gott!!
Linda bor i Norge så vi kan tyvärr inte träffas så ofta... Men till sommaren flyttar hon hem igen! Jippie!
Hanna och jag bor ca 7 mil från varandra, men försöker träffas så ofta vi kan :)
Hanna är den vän som jag verkligen kan prata om allt med.

Här kommer lite bilder från gårdagskvällen!

  
 
  

Det var allt för ikväll. Nu ska jag strax köra och hämta Peter efter hans jobb.
Ha det bra allihopa!!!
Jenny♥



Kommentarer
Hanna

Oooh vad fina saker du köpt. BHn såg jätteskön ut!

Tack än en gång för en toppen kväll på Nivå! Så skönt att jag har dej som vän =)Vi har alltid så kul och det är så skönt att man kan dela mig sig av allt till dig! Och veta att det alltid stannar mellan oss! Oj shit 7 mil.... Det är en bit när man tänker efter! Puss gumman min och skönt att cellprovet gick bra! Puss

2009-03-04 @ 09:59:38
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0