♥Förlovad♥


Den 9/5-09 förlovade Peter & Jag oss! Vi hade en helt underbar dag tillsammans! Känner mig såå otroligt lycklig! Känns som att det var precis i "rätt" tid! Vår kärlek till varandra bara växer och växer, och så bra som vi har det nu, och så lyckliga som vi är tillsammans nu har vi aldrig varit innan. Jag känner mig verkligen överlycklig över att vi inte har förlovat oss tidigare (vi har ju varit tillsammans i 8½ år nu) Det gör det såå mycket mer betydelsefullt för oss, och våra släktingar, alla har verkligen tagit det på allvar och blivit glada för vår skull. Det betyder jättemycket. Blir så otroligt rörd för alla lyckönskningar vi fått! Tack Peter för att du gör mig så lycklig! Du och Selma betyder allt för mig! ♥




 
 


 
 


 
 



 
 



All Kärlek!
Jenny♥





Kommentarer
Hanna

Så kul gumman min =) Jag är så glad för er skull! Jättefina kort på er! Puss puss

2009-05-18 @ 06:24:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anonym

Åh va mysigt! Grattis till er förlovning :)

2009-05-19 @ 16:04:24
URL: http://emma85.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0