Gymmat!

Tjenis!
Nu är jag precis hemkommen från gymmet. Jag och Maria har tränat lite. Kändes såå jobbigt idag! Men skönt nu när det är gjort iaf ;) Jag är verkligen ingen träningsmänniska, och har aldrig varit heller.. Menmen... nu när man börjar komma upp i åldern märker man ju också att kroppen behöver få sig lite motion då och då ;)  Men det är tur för mig att jag har maria att träna med... jag tappar motivationen så lätt... så då är det bra att ha nån som "tjatar" på mig att jag ska träna!

Idag jobbar Peter 8-22... Tycker att det är så drygt! vet inte riktigt vad jag och Selma ska hitta på... Ingen bil har jag heller... Den fick Peter ta idag... För ikväll vill jag inte hämta honom på jobbet... Vill inte riskera att missa slutet på Desperate Housewives.. Det är den enda serien som jag verkligen följer... har alla boxar hemma som är utgivna... Älskar verkligen den serien! men den kan ju inte mäta sig med Sex and the city såklart! Vet inte hur många gånger jag har kollat igenom "skolådan" med alla avsnitten.... Men ändå tröttnar man ju inte! Hoppashoppashoppas att det blir en andra film! men det verkar ju så! Sååå kuul! Man får ju inte nog av personerna i serien... Vill bara se mer och mer!



Bjuder på en liten bild på vår förlovningspresent vi fick av kära svärmor med familj! Vi fick en jättesöt hjärte-ask med goda handgjorda chokladpraliner i. De var smaksatta med Jordgubb & Champagne. De gick åt väldans fort kan jag meddela!


Kommentarer
Hanna

Ååh så gulligt av dem att ge er en sån fin o smaskig förlovningspresent!

Mm, jag har ingen som tjatar på men om att träna.. så jag har tappat motivationen lite igen :(

Puss gumman!

2009-05-19 @ 20:53:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0