Onsdag

Hej på er!
Tänkte bara skriva några rader innan jag lägger mig... Är såå trött ikväll! Sov inte alls gott natten till idag... Bara låg och vred och vände mig heela natten... Sen när jag äntligen hade somnat till började det åska. Typiskt! Inte kunde jag sova länge på morgonen heller... skulle köra ut Peter till Ronneby lite i 9 och sen skulle ju jag själv in till Karlskrona.
Har inte alls känt mig på hugget idag... Menmen.. dagen har ändå gått rätt bra tycker jag :) En tjej på Frisörprogrammet har fixat med mitt hår... :) Permanentat de lite å så =) Kul! Älskar att testa olika frisyrer :) Vad kan hända liksom... I värsta fall får man väl klippa av de å sen låta de växa ut :)
Var inne på  H&M en liten smabbis... hittade 2 supersöta klänningar som de stod Jenny på ;)

Nej, nu ska jag mysa lite med min älskling innan jag somnar!
Hoppas ni får sova gott inatt! :)
Kramar Jenny♥


Ursäkta de dåliga korten... hihi... Får ta nya nån dag när jag orkar engagera mig lite mer ;)


Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Ja visst är det kul att fixa sitt hår =) Men man gör det för sällan hehe...

Bilderna du har lagt in går ju inte förstora :/ Men av det lilla jag ser så ser klänningarna jättesöta ut =) Hoppas allt e bra! Puss

2009-05-21 @ 14:57:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Hejhej gumman! Hihi nej jag vet att de inte går att förstora :P De e liksom me flit... Har inget smink på mej å vill ju inte skrämma bort de få läsare jag har ;)

Puss

2009-05-21 @ 21:10:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0