Underbar Fredagskväll!




God kväll på er!
Vilket underbart väder det är ute! Jag, Peter & Selma har varit ute på en härlig promenad! Både Peter och jag har varit lediga idag så vi ska ha en riktig myskväll ikväll :) Idag sov jag till halv 2 eftersom jag har jobbat natten till idag. Sen bar det av till Maxi för storhandling. Men det ska jag aldrig mer göra på en fredag! Vilken kalabalik det var! Massa pensios som trängdes, körde på mej me sina vagnar, stod i vägen, parkerade längst vägen där man inte får står bara för att de inte orkar gå de få meterna från parkeringen till entrén, Ja de va minst sagt jobbiga! uscha! Hoppas inte att man blir sån när man blir gammal! På grund av detta så blev det inte så mkt till storhandling! Tog mest det viktigaste så får vi handla resten nån dag nästa vecka när det är lite lugnare.
Nej, Nu ska jag börja med maten tror jag! Ikväll blir det potatisgratäng och stekt oxkött och ett glas rött. Till efterrätt blir det gammeldags vaniljglass med mandariner.
Sen ska vi nog se filmen Constantine med Keanu Reeves. Tycker den är grymt bra, men var väldigt längesen jag såg den nu. :)
Ha en härlig fredagskväll!!
Kramar J♥


Kommentarer
Hanna

Åååh vad mysigt gumman och vad gott det lät med oxkött =)Hoppas ni får en supermysig kväll! <3 Hälsa Peter! Puss

2009-05-29 @ 21:32:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0