A perfect match


Vad säger ni? Visst är väl jag och Robert Pattinson "A perfect match" ?? ;);)

Hihi, skojar bara :P Nu ska jag alldeles strax hoppa i sängen. Är helt slut! jag har städat och grejat hela dagen!! Så skönt att ha det gjort! Slipper jag hålla på med det i veckan... Är lite nervös nu faktiskt... Jag ska bli omplacerad på jobbet... så jag vet inte riktigt vart jag ska vara för nånstans och jobba denna veckan... Inte vet jag när jag ska jobba heller... :S Sånt är jobbigt tycker jag.... Ovisshet.... jag vill veta och kunna planera. menmen. Det är ju bara nu i några veckor som de kommer vara så här.. Så de kan man ju stå ut med =) Huvudsaken är ju att jag kommer till nåt ställe som jag trivs på.
Nej, nu ska jag göra mig iordning... så jag hinner få en kram av min älskling innan han somnar. Han har jobbat 26 timmar nu på 2 dagar så han lär vara rätt trött.
Hoppas ni får en bra vecka!!
Kramar



Kommentarer
Hanna

Haha, så snygg bild! Men jag kan inte se dig med någon annan än Peter och ni passar mkt bättre ihop :P Ja nu får vi hoppas att allt blir mycket bättre för dig. Skönt iaf att få vara någon annan stans. Puss puss gumman

2009-11-02 @ 14:46:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0