De ä kanon

Hej igen!
Nu sitter jag och Peter och tittar på "De ä kanon..." Det bästa från 2009 med Robert Gustafsson... Riktigt rolig faktiskt!! Gillar Robert... Han behöver knappt göra nåt, han är ändå rolig :P
Hade de trevlig idag på kalaset.. Michaela fick många fina paket :P av oss fick hon duschcreme å body lotion som doftade smultron, maränger, en tvål som jag gjort och gula rosor =) Vi fick massa gott att äta, till förrätt fick vi toast med kräftstjärtar och typ skagenröra, till varmrätt blev det kyckling och potatisgratäng och till efterrätt var det en jättegod fruktsallad med glass till... Mums!! =)


Michaela öppnar paket... John & Alex tittar på ;)


Sötaste lille Herman undersökte paketsnörena!


Nej, nu ska jag nog ta och göra mig iordning...
Ha det så bra!!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Ååååh en miseunge... jag blir såååå kär. Helt svag för kiseungar! Hoppas ni hade en trevlig kväll igår =) Och att denna bli lika mysig! <3 Saknar dig loppan! Puss puss

2009-11-15 @ 10:03:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0